Вітаю Вас на своєму блозі! Запрошую до співпраці та обміну досвідом!!!

суботу, 20 жовтня 2018 р.

"За мир в Україні!"- квіткова композиція

Всі ми з нетерпінням  чекаємо прихід величавої і чарівної красуні-осені, яка дивує нас своїми барвами. А вже через місяць її господарювання ми збираємо її дарунки і проводимо свято квітів. 19 жовтня в школі відбулася традиційна виставка квітів та декоративних композицій з природнього матеріалу. Цього року вона була на патріотичну тематику. Учні 5 класу вразили своєю оригінальністю. Вони виготовили композицію "За мир в Україні!", де було поєднано чотири міні-композиції, які показали перехід від війни до миру. Усі з цікавістю роздивлялися, коментували композиції, а потім фотографувалися на згадку.








1 коментар:

  1. Хороші статті, Ви чули про містера Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ВідповістиВидалити